سلبریتی هایی که فرزندانشان را خودشان بزرگ کرده اند!

0
931

هزینه های مراقبت از کودک در آمریکا بسیار بالاست. پرستارهای بچه به طور میانگین در هفته ۵۵۷ دلار فقط برای نگهداری یک کودک دریافت می کنند و این مبلغ برای یک خانواده شاغل طبقه متوسط مبلغ بالایی است.

 

شاید فکر کنید سلبریتی ها به خاطر توانایی مالی بالایی که دارند بچه های خود را به پرستار می سپارند اما خیلی از آن ها با این کار مخالف هستند و هرگز پرستار کودک استخدام نکردند. در ادامه با آن ها آشنا شوید.

اشتون کوچر و میلا کونیس

اشتون و کونیس برای این که دخترشان را بیشتر بشناسند و ارتباط عاطفی خود را با او از دست ندهند تصمیم گرفتند پرستار کودک استخدام نکنند.

سلن دیون

سلن دیون یکی دیگر از سلبریتی هایی است که با استخدام پرستار کودک کاملا مخالف است. او بعد از به دنیا آوردن دو قلوهایش نلسون و ادی بدون هیچ کمکی به تربیت آن ها پرداخت. او در گفتگو با مجله Gala گفته است: صاحب فرزند نشده ام که از آن ها مراقبت نکنم. عوض کردن پوشک بچه و شیر دادن به آن ها از بزرگ ترین لذت های زندگی من است.

رایان رینولدز و بلیک لیولی

به سختی می توان این دو بازیگر معروف را هنگام سر و کله زدن با بچه تصور کرد. رینولدز می گوید: حتی اگر پنج بار شب ها از خواب بیدار شوم و پوشک بچه را عوض کنم مشکلی ندارم.

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

کامیلا آلوز بعد از تولد سومین فرزندش اعتراف کرده است که نمی داند چگونه این کار را انجام می دهد اما هرگز حاضر نشده است برای آن ها پرستار بگیرد. او به کمک مادرش از بچه ها مراقبت می کند برای آن ها غذا درست می کند و به مدرسه می فرستد.

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

 

جنیفر و مارک بعد از تولد دوقلوهایشان مکس و اما هیچ تمایلی به گرفتن کمک برای مراقبت از آن ها نشان ندادند. آن ها به نوبت وظایف پدر و مادری خود را انجام می دادند. لوپز بعد از جدایی از مارک به دلیل این که بیشتر آدم های اطرافش خانم بودند پرستار مرد گرفت.

رایان گاسلینگ و اوا مندس

رایان و اوا علاوه بر زوج موفق پدر و مادر موفقی نیز هستند. مندس بعد از تولد دخترش در مصاحبه ای با مجله Hello گفته است پرستار بچه استخدام نمی کنم و هر چقدر هم خسته باشم این کار را انجام می دهم.

ریس ویترسپون و رایان فیلیپ

درست است که این دو بازیگر معروف از هم جدا شده اند اما هنوز هم برای بچه هایی که بدون پرستار بزرگ کرده اند پدر و مادر خوبی هستندو از آن ها مراقبت می کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه