داستان بازیگر شدن راکی!

0
2310

داستان بازیگر شدن سیلوستر استالونه (راکی) هم در نوع خودش جالب است. استالونه بازیگری را در اوج فقر شروع کرد؛ زمانی که فیلمنامه‌هایی که می‌نوشت، پی در پی از طرف تهیه‌کنندگان سینما رد می‌شد اما او به نوشتن ادامه داد تا وقتی که روزی در اوج بی‌پولی مشغول تماشای مسابقه بوکس بین ورپنر و محمد علی کلی بود. او از این مسابقه الهام می‌گیرد و شروع به نوشتن فیلمنامه «راکی» می‌کند. فیلمنامه‌ای که البته باز هم از طرف تهیه‌کنندگان رد می‌شود و استالونه مجبور می‌شود سگش را بفروشد تا با پول آن چند روزی بیشتر در مقابل صاحبان استودیوهای فیلمسازی مقاومت کند .

استالونه به قیمت ۵۰ دلار سگش را می‌فروشد و همچنان به ارائه فیلمنامه‌اش به دفترهای مختلف ادامه می‌دهد. بالاخره دفتری پیدا می‌شود که حاضر به تولید فیلمنامه او شود. قیمت پیشنهادی ۱۰۰هزار دلار است که البته استالونه قبول نمی‌کند. او می‌خواهد خودش نقش اول راکی را بازی کند. این پیشنهاد او مورد قبول واقع نمی‌شود، اما پیشنهاد برای خرید فیلمنامه تا ۴۰۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند و سیلوستر استالونه، همچنان در اوج بی‌پولی آن را نمی‌پذیرد و می‌خواهد خودش نقش اول فیلم را کار کند. در نهایت شرکت تهیه‌کننده فیلم، راضی می‌شود که او نقش اول را بازی کند اما فقط به قیمت ۲۵ هزار دلار. استالونه با ۱۵۰۰ دلار سگش را پس می‌گیرد و فیلم را بازی می‌کند. فیلمی که در سال ۱۹۷۶ برنده اسکار می‌شود و استالونه را یک فوق ستاره هالیودی بدل می‌کند.

برای رسیدن به موفقیت می بایستی از موانع زیادی عبور کرد و سختی های زیادی را متحمل شد ، زندگی سیلوستر استالونه نیز تمثیلی است از این حقیقت .

بیش تر بخوانید:

با کسب مهارت خودآگاهی، از آسیب های روانی-اجتماعی پیگیری کنید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه